Hanoi

3 maart 2017 - Hanoi, Vietnam

Eerste dagen zitten erop, morgen vertrekken we uit Hanoi naar Sapa. Was een super terugzien met Devi en Sander die enkele maanden in Azië reizen. Met onze jetlag direct in de coctails gevlogen tijdens happy hour, maar wat verwacht je anders?! Hanoi in een notendop loop gewoon de straat over en zigzag tussen brommers, heel lekker en goedkoop eten, (Yana mijn eerste volledige stokjes maaltijd, Yes i did it!) Het leven begint pas echt na 18h en non stop shopmogelijkheden, alhoewel mijn eerste ervaring me leert dat mijn kont zelfs niet in Vietnamese rekstof past de Vietnamezen blijken altijd klaar te zijn voor een gesprekje en we worden hier echt bedient ( lees de stoelen achter je schuiven net voor je gaat zitten etc) nu het bed in want morgenochtend om 6h30 op een 7h durende busrit jeeeej slaapwel!

1. Yana:
    3 maart 2017
    Whiiiii trots op u lieveke! Hihi en ik ma blijven proberen jou te leren
    Foto's zijn super! Zo mooi daar en iedereen ziet er zo chill uit! Heel veel groetjes aan Sander en Devi.
    Maak ons maar meer jaloers met meer verhalen! Big love!
  2. Inge:
    Super
  3. Evelyne:
    3 maart 2017
    Waaw toffe foto's. Enjoy!!
  4. Rose:
    3 maart 2017
    Leuke foto's.Ja wat dat ge met die kont ga moeten doen.....Als ge 2 stukken koopt kan ik er wel 1 passend van maken maar die afstand nje .
  5. Sophany:
    3 maart 2017
    Zo cool om je met Devi op de foto te zien. Doe haar en Sander vele groetjes en zeg hun dat ik ernaar uitkijk ze terug te zien!
  6. Katty Lebeuf:
    4 maart 2017
    Waw ziet er fantastisch uit, geniet en froeten
  7. Stephanie:
    5 maart 2017
    Woehoew ! Heb uw Blog gevonden ☺ t ziet er daar super uit.. ben hier al mega jaloers. Geniet er maar ten volle uit lieveke! K mis u zo ! Veel Veel liefde en groetjes daar aan Devi, Sander en Sam.