Mijn leven in een zakje

1 maart 2017 - Gent, België

Hoi iedereen, bij deze mijn eerste verhaal en goede intenties om deze blog wat bij te houden! Het inpakken zit erop, binnen enkele uurtjes vertrekken Sam en ik richting Zaventem. Toch wel wat moeilijk uit een overvolle kleerkast 1 stuk van elk gaan selecteren (every girls worst nightmare!) Maar dan denk ik aan shoppen in Vietnam en wordt ik instant happy (hopelijk wat meer afwisseling dan in Thailand) Maar anyway het is gelukt, de volle 17kg in totaal om een jaartje van te leven. Big thanks aan Melanie die mij al haar geheimen heeft gedeeld, hoe een jaar overleven met een halve rugzak! En ook iedereen bedankt voor de laatste weken de talloze afscheidsfeestjes en ontelbare cadeaus en kaartjes. Gisteren was wel een heel moeilijk afscheid (en de eerste traantjes Jaja Yana en Stephanie) maar nu zie ik het weer keihard zitten! Tot gauw lieverds via alle mogelijke internetconnecties die er zijn!

1. Keanu Sinnaeve:
    Zal je zo missen lief zusje! Love you xxx Neem veel souvenirs mee :3
  2. Vanessa:
    Have fun u2!!! En Sam soigneer ons meiske maar goed in Vietnam! Vx
  3. Philip:
    1 maart 2017
    Een heel plezante en succes volle reis geniet er met volle teugen van grt daar
  4. Petra himpe:
    Veel reisgenot Joyce
  5. Daphne:
    Veel succes stinkdiertje X
    Geniet er maar van dikke kus Alexje
  6. Mario Vandendriessche:
    1 maart 2017
    Veel succes he, en geniet er maar samen van. gr mario
  7. Katty Lebeuf:
    1 maart 2017
    Ik wens jullie een behouden reis met liefdevolle avonturen en avonduren (hihi).Draag zorg voor elkaar xxx
  8. Bieke:
    1 maart 2017
    Heel veel plezier Joyce! Geniet ervaaaan :-) Goeie reis!
  9. Freeman:
    1 maart 2017
    Haha das niks! Ge gaat hier een Lange tijd niks missen en er is daar niks mis mee. Geniet Ervan but I know u will xx
  10. Inge:
    Veel succes
  11. Evelyne:
    1 maart 2017
    Geniet van jouw avontuur!! Ik wens je een goed vlucht toe en veel shopping plezier.
  12. Moeke Myriam:
    2 maart 2017